본문 바로가기
크리스천뮤직

Leeland - Beautiful Lord

by 더좋은소망 Pastor 2009. 4. 24.
Beautiful Lord

아티스트 Leeland
앨범Sound of Melodies| 2006





When the storm is raging all around me
You are the peace that calms
My troubled sea
And when the cares of this world
Darken my day
You are the light that shines
And shows me the way

맹렬한 폭풍이 나를 둘러싸고 있을 때
당신은 그것을 잠잠케 하십니다
나의 소란한 바다
또한 이 세상의 근심이
나의 나날을 어둡게 할 때
당신은 빛나는 빛이십니다
그리고 길을 보이십니다

Oh, the beauty of Your majesty
On the cross You showed Your love for me!

오, 당신의 위엄의 아름다움
십자가 위에서 나를 위한 당신의 사랑을 보이셨죠

Beautiful Lord
Awesome and mighty
I’m captured by this love I see
Beautiful Lord
Tender and holy
Your mercy brings me to my knees
It’s Your mercy that has made me free
Beautiful Lord

아름다우신 주
놀라운 능력
그 사랑이 나를 붙드네
아름다우신 주
부드럽고 거룩한
당신의 자비로 인해 나의 무릎을 꿇습니다
나를 자유케하신 당신의 자비
아름다우신 주

When my sin is all that I can see
Your grace remains the shelter that I seek
And when my weakness is all I can give
Your gentle Spirit gives me strength again
And oh, the beauty of Your majesty
On the cross You showed Your love for me

내가 나의 죄를 바라 볼 때에
당신의 은혜는 나의 피난처
또한 나의 연약 할 때에
당신의 부드러운 영이 내게 힘을 주십니다
오 당신의 위엄의 아름다움
십자가 위에서 나를 위한 당신의 사랑을 보이셨죠

And I am lifted by Your love to sing!
It’s Your mercy that has made me free!

당신의 사랑을 노래하게 하소서
나를 자유케하신 그 자비

You’re beautiful, my Lord
You’re beautiful, my Lord

아름다우신 당신, 나의 주님이십니다
아름다우신 당신, 나의 주님이십니다

댓글