본문 바로가기
크리스천뮤직

Avalon - Jesus

by 더좋은소망 Pastor 2009. 5. 14.
Jesus

아티스트 Avalon
앨범Stand(2006)





For the sunlight on my face For giving me another day, oh, to breathe
For sending down the rain to remind me of the ways I need You
There are no words to say thank You For all You've done

나의 얼굴에 햇살을 비춰주시고 내게 다른 날을 주시며 호흡하게 하시고
내가 당신을 필요로 하는 것을 아시고 비를 내려 주시는
당신의 하신 일에 감사의 고백 외에 무엇이 있을까요 

(Chorus)
Jesus Son of God who walked the earth to feel my pain and give me worth  I praise You
Jesus Holy One who took my sin Who shed His blood and rose again I love You
Jesus

예수 하나님의 아들로서 이 땅을 걸으시고 나의 고통을 느끼시고 귀하게 여기시는 당신을 찬양해요
예수 거룩하신 분 나의 죄로 피 흘리시고 다시 사신 당신을 사랑합니다
예수

For Your mercy in my life When I deserve to die you took my place
For cleansing every part Of the places in my heart Where there was shame
There are no words to say thank You For all You've done

당신의 자비가 내 삶에 죽어야 할 그 자리에 당신이
나 마음의 부끄러움과 모든 것을 깨끗케 하셨죠
당신의 하신 일에 감사의 고백 외에 무엇이 있을까요


(Chorus)


One day I'll look into your eyes And I will behold You
The moment I've waited for all my life When I finally embrace You
My Jesus

언젠가는 당신의 눈을 바라보며
나의 삶에서 당신을 기다렸다 말하겠죠 당신의 품에 안길 그 날
나의 예수님


(Chorus)


노래도 잘하고 가사도 좋은 아발론!^^

댓글