본문 바로가기
크리스천뮤직/번역 가사

[번역 가사] S.O.S. - Krystal Meyers

by 더좋은소망 Pastor 2021. 1. 8.

S.O.S. - Krystal Meyers

Make Some Nois (2008)

 

Have I been left here alone to die?

난 여기서 죽도록 홀로 남겨진 건가요?

I know I'm breathing but am I alive?

 쉬고 있는 건 잘 알지만, 살아 있긴 한건가요?

Check my vital signs before they dissapear

내가 죽기 전에 내 맥박과 체온 확인해보세요

Oh God, are You near?

오 하나님...가까이 계신 건가요?

 

I am in distress
전 고통에 빠져있어요

Come and save my life
와주세요 나의 생명을 구해주세요
This is my S.O.S.

저의 구조요청이에요

Screaming up to the sky

하늘 향해 소리치니

 

Holy Father, make us whole 

거룩한 아버지 우릴 구해주세요

'Cause you alone

당신 홀로

Can save our souls

우리의 영혼을 구하실 수 있잖아요

 

Precious time is ticking away

소중한 시간이 흐르고 있는데

And all that I can do is pray 

제가 할 수 있는 건 기도밖에 없어요

'Cause this is sink or swim

가라앉던지 헤엄치던지

And I am lost at sea

저는 이 바다에서 길을 잃었어요

Oh God, rescue me

오 하나님 날 구해주세요

 

My cry for redemption

구원을 바라는 나의 외침을

I am dying breed

난 죽고 있어요,

Give me salvation

저를 구원해주세요

Your the one I need

당신밖에 없어요

댓글